תביעות נזיקין בחו"ל הינו נושא מורכב ורגיש המאגד בתוכו רשת סבוכה של חוקים, תקנות ונורמות התנהגות המשתנות בין מדינה למדינה. על כן, חשוב להיעזר במומחים על מנת להשיג תוצאות טובות ככל האפשר. השירות שתקבל באינטרקליימס כולל התאמה של מסלול תביעה כדאי, טיפול בכל הנושאים הלוגיסטיים וליווי צמוד לאורך כל הדרך והכל כדי שתוציא את המירב מהנזק שנגרם לך.

פגיעה בניו יורק

• "בדרכי לחופשה בארה"ב הלכתי בשדה התעופה בניו יורק, בדרך לטיסת המשך. לפתע התנגש בי מאחור רכב חשמלי שהסיע נוסע נכה.
    לאחר שנרגעתי מהחבטה הבנתי שאני לא יכולה לעמוד על הרגל. אושפזתי למשך עשרה ימים בבית חולים מקומי, בסיומם השתחררתי עם שלושה ברגים מפלטינה וקביים.
    אני כבר לא זוכרת איך הגעתי לאינטר-קליימס, אבל טוב שהגעתי!! ברגע שהגעתי אליהם תחושת הבלבול והייאוש התפוגגה. את ההוצאות על הניתוח והאשפוז שילם ביטוח הנסיעות לחו"ל אבל לא ידעתי מי יפצה אותי על הנזק הגופני שנגרם לי. לבסוף, בתום משפט שארך כשנה וחצי קבלתי פיצוי משדה התעופה בסך של כ- 180,000$ (כ- 720,000 ₪)."

תאונת אוטובוס בגרמניה

• "יצאנו לטיול מאורגן באירופה. במהלך נסיעה באוטובוס של הקבוצה נעמדתי לרגע למתוח איברים.
    לפתע ביצע הנהג עצירת פתע ואני נזרקתי מאמצע האוטובוס עד לתחילתו ונפצעתי קשה מאוד. אושפזתי בבית חולים מקומי לשלושה ימים ובסיוע ביטוח הנסיעות שלי הוטסתי ארצה בטיסה מיוחדת.
    בארץ עברתי שורה של ניתוחים מסובכים באגן בסיומם נקבעה לי נכות של 50%, כל החיים שלי השתנו!!! החברים באינטר-קליימס היו האור בקצה המנהרה לאחר תקופה קשה מאוד. בעזרת עורך דין מקומי הגשנו תביעה בחו"ל כל המסמכים תורגמו לאנגלית, לא הוטרדתי ולא "שברתי את השיניים".
    בסופו של דבר ולאחר שהוכחנו את מצבי הרפואי קבלתי פיצוי בסך כ-150,000€ (כ-670,000 ₪). זה לא יחזיר את המצב לקדמותו אבל בהחלט עוזר לי בהוצאות הרבות כתוצאה ממצבי הרפואי. תודה לחברים באינטר-קליימס בלעדיכם זה לא היה קורה!"

תאונת דרכים בלונדון

• "התגוררתי במשך כשנתיים בלונדון עם משפחתי. בשנת 2010 בני ואני היינו מעורבים בתאונת דרכים, כאשר רכב לא עצר במעבר חצייה אותו חצינו, ודרס אותנו.
    בעקבות התאונה נגרם לי שבר מרוסק של הירך, נותחתי באנגליה ולאחר מכן בישראל ונזקקתי להליך שיקום ארוך ואינטנסיבי. במהלך השיקום, שמעתי על חברת אינטר- קליימס. זכיתי לקבל יחס מקצועי, אדיב וסבלני שכמובן גם הניב פירות!
    אינטר-קליימס ניהלה תביעה בשמי נגד קרן הפיצויים האנגלית לנפגעי תאונות דרכים, בזכותה קיבלתי פיצוי בסך כ- 105,000 פאונד (כ- 525,000 ₪)."

רשלנות רפואית

• "כמי שנולדה להורים אמריקאים שעלו לארץ בגיל צעיר רציתי להעניק לעצמי ולבן שלי חוויה ייחודית והחלטתי ללדת בניו-יורק. שלמתי הרבה כסף לרופא מקומי אבל דווקא ביום בו התחילו הצירים הוא היה בחופש. הגעתי לחדר לידה ואף אחד לא התייחס אלי, שכבתי מעל 12 שעות במסדרון בית החולים בלי שרופא יבדוק אותי (כן זה קורה גם בחו"ל).
    רק בלילה הסתבר שהתינוק היה במצוקה עוברית קשה והובהלתי לניתוח קיסרי אבל לצערי בני נפגע וסובל משיתוק מוחין. הגעתי ל"אינטרקליימס" ברגע האחרון. הסתבר לי שתקופות ההתיישנות בארה"ב קצרות יותר מאשר בישראל אבל בזכותם התביעה הוגשה בזמן ותקופת ההתיישנות נעצרה. התביעה נוהלה לשביעות רצוני המלאה וקבלתי פיצוי הולם לילדי."

פגיעה באיטליה

• "בטיולי האחרון לאיטליה, נסענו לראות את בית הכנסת הגדול ברומא. כשהלכתי על השביל הבחנתי כי מפוזרות עליו אבני חצץ, כנראה בגלל אירוע שהיה שם קודם לכן, אז החלטתי לעבור מסביב דרך הגינה. לפתע, נתקלתי במדרגה שלא הבחנתי בה קודם, נפלתי ושברתי את הקרסול. הוטסתי לארץ, נותחתי והייתה לי תקופת שיקום ארוכה בה לא יכולתי לעבוד.
    אינטר-קליימס בדקו עבורי את הנושא, ומסתבר שאזור הגינה היה צריך להיות מגודר והוא לא היה!! הגשנו תביעה נגד חברת הביטוח של בית הכנסת בליווי של חוות דעת רופא, ולאחר כשנה וחצי זכיתי ב-30,000 € (כ-150,000 ₪). תודה רבה לאינטר-קליימס, בלעדיכם לא הייתי בכלל מעלה על דעתי שמגיע לי פיצוי!"

פגיעה בלונדון

• "בגיל 72 נסעתי לירח דבש בלונדון לאחר נישואיי השניים. התכנון היה לבלות חמישה ימים רומנטיים עם בעלי הטרי, ולאחר מכן לפגוש את הילדים והנכדים בגרמניה. איך שהגענו למלון הדירות שהזמנו מבעוד מועד, כשהנחתי את המזוודה לא הבחנתי במדרגה, מעדתי ושברתי את צוואר הירך. חזרתי מיד ארצה, עברתי ניתוח מורכב והייתי חודשים ארוכים בשיקום בביתי עם עזרה סיעודית.
    הייתי חסרת אונים, נהרסה לי החופשה מצבי הגופני היה ירוד. פניתי לאינטר-קליימס והם הגישו בשמי תביעה נגד המלון מתחילתה ועד סופה – אספו חומר, ערכו חוות דעת רפואית ולבסוף גם זכו עבורי בפיצוי בסך 65,000 פאונד (כ-420,000 ₪)."